Moje Małe Dzieła

Moje Małe Dzieła

Translate

niedziela, 2 czerwca 2013

W wolnej chwili...

Witam:) Ostatnio pogoda nas nie rozpieszczała, więc miałam trochę czasu dla swojej pasji:)
Bez zamówienia, z potrzeby tworzenia, zdobiłam trzy nowe karteczki. Ciągle się uczę, szukam nowych sposobów wykonywania swoich prac. Ostatnio do moich pomocy dołączyły wycinanki i stempelki, dlatego będą się one często pojawiać w moich karteczkach:) Pierwsza w różu z babeczkami, od jakiegoś czasu to mój ulubiony motyw. Druga błękitna z prezencikiem. Trzecia karteczka ślubna, całość kwiatowej dekoracji wycięłam ręcznie-każdy listek i wszystkie różyczki. Troszkę to trwało, ale efekt końcowy jest zadowalający. Miłego oglądania:)
  
Kartka urodzinowa
Kartka urodzinowa

Kartka ślubna
  

13 komentarzy:

  1. Ohhhhhh very very beautyful

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne karteczki, bardzo delikatne:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyszły wszystkie trzy karteczki. Najbardziej podoba mi się ślubna, może dlatego, że nie jestem zwolenniczką stempli. No i doceniam Twoje starania - ręcznie wycięta dekoracja kwiatowa robi wrażenie. Ja do dziś wiele elementów wycinam ręcznie (chociaż lubię wykrojniki), myślę, że są niepowtarzalne. Pozdrawiam Cię Ewelinko bardzo ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne te Twoje karteczki

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kartki wszystkie :) ale babeczki są przesłodkie !

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne są Twoje kartki,delikatne i takie urocze;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne :) czasem człowiek ma potrzebę tworzenia dla samego tworzenia :) Twoje kartki są tak interesujące, że na pewno znajdą chętnych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję bardzo wszystkim za wizytę i miłe komentarze:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Karteczki są bardzo ładne. Chętnie powiększyła bym grono moich przydasi o stemple ale w tym miesiącu już limit wykorzystany:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się przymierzałam do stempelków już od dłuższego czasu, ale w końcu zdobyłam i jestem z nich bardzo zadowolna, szczególnie z napisów:)

      Usuń
  10. sama kolorowałaś te stempelki to pełna podziwu jestem

    OdpowiedzUsuń
  11. te babeczki na pierwszej karteczce sa rewelacyjne pozdrawiam ciapluteńko

    OdpowiedzUsuń