Moje Małe Dzieła

Moje Małe Dzieła

Translate

wtorek, 11 grudnia 2018

Exploding Box z Okzaji Ślubu.

Witam cieplutko. Styl shabby chic towarzyszy mi od dawna, trochę retro, trochę słodko i akurat wiem, że osoba zamawiająca dzisiejszą pracę lubi te klimaty;) Pudełeczko jest prezentem od chrześnicy dla ojca chrzestnego, w dniu jego ślubu. Na górze pudełka jest ramka z masy plastycznej, pierwsza próba, zrobiłam kilka ramek oraz ornamentów i jak na pierwszy wyszły raz całkiem udane. Pomalowałam to wszystko pastą woskową w kolorze złotym o zapachu pomarańczowym-taki nowy nabytek na świąteczne kartkowanie;) A całość prezentuje się tak:






3 komentarze:

  1. Wow that is just amazing. Gorgeous work

    OdpowiedzUsuń
  2. Yopur explosion boxes are so beautiful - its ages since I made one of these, but you are tempting me to make one now!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hi this is a stunning project. It is gorgeous. Have a great weekend. Take care. Hugs Jackie

    OdpowiedzUsuń