Moje Małe Dzieła

Moje Małe Dzieła

Translate

sobota, 5 października 2019

Balon Wakacyjnie Praktyczni

Witajcie kochani.
Skąd taki tytuł? Chyba przez reklamę w telewizji, kto oglądał ten wie ;)
I jak to z dziećmi bywa, zaraz po przyjeździe na miejsce wypoczynku, zaczęło się poszukiwanie miejsca w którym można kupić gofry. Dodam, iż pojechaliśmy w góry, a centrum miasta starałam się omijać szerokim łukiem. Natomiast nawet w drodze na Morskie Oko dziecko może spełnić swoją zachciankę, podziwiam za determinację w staniu w tej mega długiej kolejce po gofra. Jakiś czas wcześniej kupiłam balon z Woodouts do dekoracji, pierwotnie miał być gessowany, ale im dłużej patrzyłam na to zdjęcie z gofrem, tym bardziej pasowały mi do niego papiery Together od Mintaya.
I tak narodził się pomysł, a efekty poniżej ;)






Balon zgłaszam na konkurs w Tekturkowo


10 komentarzy:

  1. Rzadko oglądam telewizję...Ale kartka bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze jak patrzę na takie cuda, to zazdroszczę talentu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna praca :) miałam okazję latać balonem w Turcji i jest to niesamowite przeżycie i wróciły wspomnienia jak popatrzyłam na Twoja codowną pracę 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna praca! Dziękuję za wspólną zabawę w Tekturkowo 🙂 DT – Natalia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna praca.Dziekuję za udział w wyzwaniu Tekturkowo - Ania z DT

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu Tekturkowo - DT Kasia

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna pamiątka pełna balonów i pięknie oddałaś wakacyjny nastrój!

    OdpowiedzUsuń