Moje Małe Dzieła

Moje Małe Dzieła

Translate

niedziela, 26 stycznia 2020

Warsztaty dla Dzieci Exploding Box z Kwiatami z okazji Dnia Babci i Dziadka

Witam serdecznie. 
Zaraz na początku ferii zimowych  w województwie śląskim miałam przyjemność poprowadzić Warsztaty z dziećmi, robiliśmy pudełka niespodzianki dla babć i dziadków. Warsztaty odbyły się w DK w Wapienicy. Miałam sposobność pracować z bardzo zdolnymi dziećmi i bardzo zaangażowanymi w tworzenie prezentów. Były dwie grupy dzieciaczków po 12 osób, każda grupa miała 2 godziny za zrobienie pudełek. Umieściłam zdjęcia prac razem w jednym poście, a na prośbę DK zmazałam twarze dzieci, natomiast proces tworzenia i efekty końcowe możecie bez przeszkód obejrzeć, a jest co oglądać!
Zapraszam!!!






































16 komentarzy:

  1. Bardzo piękne prace i fajna zabawa. No tak lepiej zamazać twarze dzieci bo czasami rodzice mają pretensje pewnie uzasadnione,że pokazuje się ich dzieci na fotografiach. A dzieci pewnie mają odmienne zdanie w tej sprawie bo kto by nie chciał pochwalić się takimi cudami Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi Ewelina they are stunning. I love them. I bet they were all appreciated. Have a great week. Take care. Hugs Jackie

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgodnie z zasadą: mała rzecz a cieszy, czasem wystarczy piękne pudełko i prezent gotowy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace Twoich uczniów. Brawo!☺️
    Ja dziś idę na występy do wnuczki do przedszkola. Ciekawa jestem co mi przygotowała ☺️

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze najwięcej radości mam z drobiazgów, które wymagały odrobinę pracy lub pomysłu. Kupić potrafi przecież każdy. Cudowne są te pudełeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam pracę z dziećmi, ta radość na ich twarzach i zadowolenie z wykonanej pracy :) piękne prace i super spędzony czas z najmłodszymi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam kreatywność małych twórców. Bardzo często mam okazję fotografować takie wydarzenia. Jest przy tym bardzo dużo radości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prace i fajnie, że wykonane przez dzieci, to ważne, aby zachęcać je do tworzenia. To rozwija późniejszą kreatywność tak pożądaną później w życiu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna kartka, taka idealna na zbliżające się święto zakochanych. Chociaż również na urodziny, taki cudowny bukiecik zamknięty w pudełku. No świetny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  10. Super warsztaty! Może w niejednym dziecku odezwie się pasja tworzenia i zostanie z nim na dłużej? Uwielbiam takie własnoręcznie wykonane prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne prace :) niesamowite, rzeczywiście bardzo zdolne dzieci. Pracuję w szkole i uwielbiam zajęcia plastyczne z uczniami. Wiesz co, sama chętnie wzięłabym udział w warsztatach prowadzonych przez Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne warsztaty, śliczne prace. Takie własnoręcznie wykonane cieszą najbardziej :)
    Pozdrawiam, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo zdolne te dzieciaczki. Prace przepiękne. Ale i nauczycielka musiała być świetna, aby wszystkim tak pięknie pokierować.

    OdpowiedzUsuń
  14. Najlepszy prezent zrobiony samodzielnie! Dzieci lubią takie zabawy i szkoda, że później im to mija.
    Im starsze, tym więcej prezentów komercyjnych...

    OdpowiedzUsuń
  15. Najpiękniejsze prezenty, to te zrobione od serca. A dzieci mają szczególne zdolności do obdarowywania bliskich. Te pudełeczka są naprawdę cudne.
    Sama długo dawałam prezenty zrobione przez siebie, chciałam by rodzina czuła się wyjątkowo. Ale takich rzeczy nie umiem robić. Zdolne dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Robisz piękne rzeczy :) zazdroszczę umiejętności :)

    OdpowiedzUsuń