Moje Małe Dzieła

Moje Małe Dzieła

Translate

czwartek, 6 marca 2014

Kochanej Babci :)

Witajcie:) Dziś już ostatnia karteczka z okazji Dnia Babci w tym sezonie. Karteczki publikuję z opóźnieniem, ponieważ ostatnio miałam sporo spraw do załatwienia. A wiadomo jak się robi kilka rzeczy na raz, to coś zawsze ucieknie...Zdjęcia są niestety kiepskiej jakości bo robione nocą w pośpiechu. Jest to kolejna moja praca na papierach Studio75, które przypadły mi zdecydowanie do gustu. Digi stempel oczywiście od Joli. Miłego oglądania:)





15 komentarzy:

  1. Very nice. Love the butterfly

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, stylowa karteczka...podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna :)) Uwielbiam te papierki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, lubię te barwy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wonderful blog! I found it while searching on Yahoo News. Do you have any suggestions on how to get listed in Yahoo News? Ive been trying for a while but I never seem to get there! Appreciate itchristian louboutin
    Top Ten Web Hosting Reviews

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks You:) But i don' know how i listed here:(

      Usuń
  6. Elegant, lovely and just Beautiful card!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna karteczka:) ażurowy motyl, serca...pięknie dobrany papier...

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kartka !!!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję wszystkim za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo stylowa!
    Szkoda, że mojej babci już takiej wysłać nie mogę :(

    OdpowiedzUsuń