Moje Małe Dzieła

Moje Małe Dzieła

Translate

sobota, 13 grudnia 2014

Moje wyróżnienia, nagrody i zakupy

Witam. Ostatnio zostałam zaproszona do zabawy Creative Blog Tour, bardzo dziękuję "Akrimeks" z bloga akrimdolls.blogspot.com. Niestety z barku czasu wolnego, nie udało mi się zdążyć z publikacją posta.

Obecnie zakończyłam pracę nad kartkami świątecznymi oraz przymierzam się do kalendarzy na przyszły rok Z racji natłoku zajęć i obowiązków zacznę je robić dopiero po Świętach. Moje prace różnią się tym od innych, że w całości są moim pomysłem i drugiej identycznej nie znajdziesz w sieci. Bloga piszę dlatego, że kiedyś malowałam i rozdawałam swoje prace, a chciałabym żeby została jakaś pamiątka po tym co zrobiłam do tej pory, oraz aby każdy mógł zobaczyć co tworzę. Proces tworzenia bloga u mnie jest w takiej kolejności: zamówienie, praca, zdjęcia, a po odebraniu jej dodaję zdjęcia na bloga.

Oraz otrzymałam wyróżnienie od "Kanwuje czytam testuję" z bloga skinandtheacne.blogspot.com. Dziękuję ślicznie za tą miłą niespodziankę.


  1. Za co lubisz blogowanie? Blogowanie lubię za to, że mogę być tu sobą i zostawić cząstkę swojej pracy na pamiątkę :)
  2. Jak rozkręcasz swojego bloga? Myślę, że przez aktywne pisanie postów i dodawanie nowych prac.
  3. Czy bliscy Cię w tym wspierają? Oczywiście, że tak. 
  4. Jakie posty najchętniej czytujesz? Najchętniej czytam posty ze scrapowymi nowinkami, bo są inspirujące.
  5. W jakie posty nawet nie zerkasz? Plotkarskie... to nie moja bajka.
  6. Jak spędzasz Święta Bożego Narodzenia? Z rodziną :)
  7. Jakie wartości cenisz w ludziach? Szczerość i otwartość.
  8. O czym marzyłaś jak byłaś mała? O domku dla lalek ;)
  9. Ulubiony kosmetyk to... ? Woda toaletowa damska Playboy(koronka)
  10. Ulubiona książka to... ? Wyznania Gejszy - uwielbiam do niej wracać
  11. Czy wykonujesz rękodzieło (jakie?) lub je kupujesz? Zajmuję się scrapbookingiem, głównie robię kartki i boxy, ale też chętnie kupuję rękodzieło innych ozdoby, bombki, decoupage itp :) jako oryginalne prezenty i dekoracje.

Tradycyjnie już nie będę dalej przekazywała wyróżnień, ponieważ jest wiele osób, które bym chciała wyróżnić, a tylko kilka miejsc :)

Udało mi się także otrzymać nagrodę dla obserwatora u Mar_ka na blogu martakrz.blogspot.com
Zakupiłam też u niej fajny zestaw ślicznych wycinanek w naprawdę dobrej cenie:) Zdjęcia w sumie nie zdążyłam zrobić, ponieważ od razu zabrałam się do pracy ;)


Miłego wieczoru :)

2 komentarze: