Moje Małe Dzieła

Moje Małe Dzieła

Translate

czwartek, 25 grudnia 2014

Wymianka Bożonarodzeniowa oraz wygrana

Witam Świątecznie. Na początku mojego posta chciałam Wam wszystkim życzyć zdrowych, spokojnych oraz przepełnionych miłością Świąt Bożego Narodzenia. 
A dziś będzie o wymiance, w której pierwszy raz brałam udział. Odbyła się ona a blogu podpiernikowymniebem.blogspot.com u Marty, a ja miałam przyjemność wymienić się właśnie z nią:) Oto co wysłałam:


A taką paczuszkę dostałam od Marty:


Ślicznie Ci dziękuję kochana za tą cudną niespodziankę:)

Udało mi się także wygrać w konkursie na Facebook'u na profilu Zabawy z Panią Nutką, polecam odwiedziny u Pani Nutki każdemu:) A poniżej zdjęcia ślicznej choinki własnoręcznie przez nią wykonanej, która znalazła u mnie swoje honorowe miejsce. Wesołych Świąt kochani :)







8 komentarzy:

  1. Bardzo ładna choineczka : )
    Wesołych Świąt Bożego Narodzenia oraz Szczęśliwego Nowego Roku ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe powymiankowe cudeńka :)
    No i gratuluję wygranej cudownej choineczki !!
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gorgeous goodies and love the Christmas tree. Congratulations on winning too.
    Crafty Hugs
    Linda xxx

    OdpowiedzUsuń
  4. fabulous goodies and that tree is WOW x
    hugs
    Sandie xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję wszystkim za miłe słowo i odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała choinka, gratuluje wygranej! A z takich prezentów na pewno każdy by się cieszył, tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wygranej i owocnej wymianki ;)

    OdpowiedzUsuń