Moje Małe Dzieła

Moje Małe Dzieła

Translate

sobota, 7 marca 2020

Warsztaty Mixedmediowy Terminarz Etap 1 i 2

Witam serdecznie.
Dziś pokażę fotorelację z warsztatów Mixedmedia w Bemart w Bielsku-Białej. Cieszę się, że powstało takie miejsce, które ściąga pokrewne dusze. Bardzo zadowolona jestem też, ze spotkania na żywo z dziewczynami. Oferta warsztatowa jest na tyle duża, że każdy znajdzie coś dla siebie. Ja w kwestii mediów jestem na etapie w którym, mam wszystko kupione, ale nie mam weny. I tak skrzypce oraz pudełka leżą od zeszłego roku nietknięte. Mam nadzieję, że po tych warsztatach zmotywuję się do pracy. 
Warsztaty odbyły się na dwóch spotkaniach, na których wykonałyśmy mixedmediowe terminarze, które być może będą służyły nam do zapisków lub tak jak w moim wypadku będą piękną pamiątką z warsztatów.  Dziękuję Agnieszce i już czekam na kolejne!















9 komentarzy:

  1. Hi Ewelina all the creations are gorgeous. Take care. Hugs Jackie

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie twórcze spotkania (niby Bielsko-Biała blisko a jednak daleko). Taki terminarz chętnie bym sobie zrobiła, jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny notes! Chodzi za mną taki już jakiś czas, może się zmobilizuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie spędzony czas :) Bardzo mi mi się podoba Twoja okładka. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Efekt warsztatów - fantastyczny (y)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super. Fantastyczna praca! Mam podobnie, po warsztatach skończyło się na zachwycie i zakupie kilku mediów 😉

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyszło. Uwielbiam mixmedia. Mam takie miejsce niedaleko, ale jakoś ciągle nie mogę się zebrać, ale poszaleję na zlocie w Katowicach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super efekt, bardzo ciekawy pomysł :) Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń