Moje Małe Dzieła

Moje Małe Dzieła

Translate

piątek, 27 marca 2020

Exploding Box z Toaletką 3D

Witajcie kochani.
Ze względu na to wszystko co się wokół nas ostatnio dzieje, mam więcej czasu na swoje pasje. Mniej teraz spędzamy czasu poza domem, tylko tyle by wyjść do pracy i załatwić podstawowe sprawy.
Dzięki tej sytuacji zabrałam się za pracę z foamiranem i rozwijam swoje skromne umiejętności. A poniżej zdjęcia jednego z ostatnich moich pudełek, czyli exploding boxa na urodziny dla kobiety z toaletką 3D. Oczywiście oprócz kwiatów, zawiera również miejsce na karty podarunkowe - idealny prezent dla kobiety:) Zapraszam do galerii.










8 komentarzy:

  1. Zawsze z zachwytem podziwiam Twoje prace. Są tak finezyjne, dopracowane, prawdziwe cacka. Masz naprawdę talent i zdolne ręce 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh Ewelina this is absolutely stunning. I love it. Take care. Hugs Jackie

    OdpowiedzUsuń
  3. Po raz kolejny goszczę na Twoim blogu i niezmiennie, z ogromnym podziwem oglądam Twoje dzieła

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam exploding boxy. Wymagają wiele pracy, ale efekt "wow" obdarowanej osoby jest bezcenny. Twój cudowny, widać że dopracowany w każdym szczególe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki piękny, ta toaletka jest cudna :) zauroczyła mnie. Kochana ten Twój talent, ten smak są zachwycające. Podziwiam, bo to ogrom pracy. Fajnie, że ma miejsce na karty podarunkowe, zawsze mam problem w jakiej formie je sprezentować, jak zapakować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne. Dostać taki prezent to marzenie. Jest tak dopracowany i bardzo pomysłowy. Fajnie, że możesz teraz więcej czasu poświęcić swojej pasji ☺️

    OdpowiedzUsuń
  7. Majstersztyk! 😍 uwielbiam takie dopracowane detale! 😍 idealne na prezent!

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowite jest to pudełko. Szczęka mi opadła!

    OdpowiedzUsuń