Moje Małe Dzieła

Moje Małe Dzieła

Translate

wtorek, 31 marca 2020

Exploding Box na Pięćdziesiątkę dla miłośnika górskich wycieczek

Witam serdecznie.
Dziś coś ciekawego, szczególnie dla miłośników gór. Sama osobiście kocham góry i wycieczki po lesie, więc gdy tylko pojawiły się takie oto cudne papiery Mintay'owe musiałam je mieć. Gdzieś tam powoli rodził się pomysł na ich wykorzystanie, aż w końcu nadarzyła się okazja! Jak nigdy nieskromnie powiem, że jestem bardzo zadowolona z efektu końcowego pudełka i sama bym chętnie takie dostała w prezencie. Niestety zostały mi już tylko zdjęcia na pamiątkę ;)
Miłego oglądania Wam życzę.








18 komentarzy:

  1. Hi Ewelina this is a stunning exploding box card. There is so much detail. Take care. Hugs Jackie

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie kartka idealna dla osób, które kochają góry. W szczególności, że posiada elementy 3d i drewniane. Cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ ty masz pomysły!, świetna ta kartka, może być taka np dla czytelników, albo autora z jego okładkami, kurcze, to jest genialny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, niezwykle pomysłowy i pracochłonny. Piękny :D
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale pudło, nawet nie wiedziałam, że można zrobić i dostać taką "kartkę", świetna!

    OdpowiedzUsuń
  6. To zdecydowanie coś dla mnie :) uwielbiam góry, oglądać, chodzić po nich i je fotografowac i czekam lata żeby móc wybrać się gdzieś daleko od tego wszystkiego co się teraz dzieje. Piękna praca i jestem nią zauroczona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obdarowana osoba na pewno doceni wysiłek i pomysł.
    Bardzo pracochłonna praca.

    OdpowiedzUsuń
  8. Widać ogrom pracy , pomysłu i dokładnego wykonania , brawo

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjne pudełko, bardzo pomysłowe i spersonalizowane

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo pomysłowa praca i bogata w szczegóły!

    OdpowiedzUsuń
  11. Papiery rzeczywiście cudne. Świetnie je zgrałaś z tekturkami.

    OdpowiedzUsuń
  12. O tak, montażowe papiery są doskonałe na takie okazje. Lubię tę różnorodność wzorów. Śliczny noc 😍

    OdpowiedzUsuń
  13. wiesz co? poczułam się jak na biwaku - jest atmosfera! aż czuję zapach lasu, ogniska :) super!

    OdpowiedzUsuń
  14. Super boxik, świetny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak kolekcja Mintay jest stworzona dla "górskich" prac. Świetny box!

    OdpowiedzUsuń
  16. Super pomysł na boxa, rewelacyjnie wykorzystałaś papiery :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wykorzystałaś te wszystkie papierowe wycinanki. Box jest fantastyczny - oryginalny i pięknie skomponowany :)

    OdpowiedzUsuń