Moje Małe Dzieła

Moje Małe Dzieła

Translate

poniedziałek, 24 czerwca 2019

Mintay Party - Nadchodzą Wakacje

Witajcie Kochani. 
Pierwsze moje założenie gdy zaczęłam pisać bloga było, tylko zdjęcia kartek, bo tak miało być - same kartki. Niestety życie weryfikuje nasze plany i robię już nie tylko kartki na zamówienie, ale całe mnóstwo innych prac, niekoniecznie związanych ze scrapbookingiem. Biorę także udział w spotkaniach i warsztatach rękodzielniczych, więc pojawiam się czasem na zdjęciach.
Takim spotkaniem na którym wspólnie pracujemy jest Mintay Party w sklepie Scrap.com.pl, pisałam już o tym wcześniej. Spotykamy się mniej więcej raz w miesiącu w Katowicach i wspólnie tworzymy z papierów Mintay by Karola. Każdy uczestnik dostaje zestaw startowy w fajnej cenie, a oprócz tego są liczne konkursy i nagrody, ale najważniejsze jest to, że się przebywa z ludźmi, którzy dzielą Twoją pasję i robią to samo co Ty. Tym razem wykonałyśmy 38 sztuk prac, ale chyba połowa to były albumy, co cieszy ogromnie, bo przyznam się szczerze, że sama nie wierzyłam, że zrobię album w takim krótkim czasie ;) A poniżej dosłownie kilka zdjęć ze spotkania, całą relację znajdziecie na FB wpisując #mintayparty. 
Buziaki

 Od lewej: Asia, Aga, ja, Ania i Marzena


 Albumy plecaczki, mój po lewej ;)

 Nasze piękne prace, głównie albumy :)

Mintayowa Ekipa ze spotkania :D

7 komentarzy:

  1. Hi Ewelina what a wonderful workshop. The albums that were made are gorgeous. Take care. Hugs Jackie

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne rękodzieła. Zakochałam się..

    OdpowiedzUsuń
  3. Spotkania ludzi o podobnych pasjach bezcenne. A wynik tego Waszego meetingu oszałamiający:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł i efekty pracy imponujące :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie! takie spotkania zbliżają i są bardzo inspirujące!

    OdpowiedzUsuń