Moje Małe Dzieła

Moje Małe Dzieła

Translate

czwartek, 30 stycznia 2014

Box na Dzień Babci :)

Witam serdecznie:) Dzisiaj moja kolejna praca, box zamówiony specjalnie z okazji święta babci. Tym razem postanowiłam nie robić tortu w środku, jakoś mi tak nie pasował do całości. Chciałam by wnętrze było zaskakujące, a jednocześnie oryginalne. Oczywiście nabyłam odpowiednie tekturki, charmsy oraz kwiaty bo stworzyć coś ciekawego i jednocześnie nowego w środku. Digi stemple od Joli i Novinki. Liczne kwiaty, winogrona oraz pręciki z perełkami można dostać na scrapakivi.com. Miłego oglądania Wam życzę i dziękuję za tak liczne odwiedziny :*












14 komentarzy:

  1. Jest bardzo ładny. Świetne są te ażurowe motyle:)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny, babcia pewnie oszalała :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny boxik i pomysł wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały zarówno kolorystycznie jak i w wykonaniu, bardzo podobają mi się poróżowione kartki, ślicznie to wygląda. No i wszystkie te drobne elementy, naprawdę jest na co patrzeć <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, na bogato :)
    Domyślam się, że babci nie obca jest tematyka krawiectwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne pudełeczko wyszło:) bogactwo wszystkiego:) cudowna pamiątka dla babci:)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne kwieciste pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale genialny środeczek zrobiłaś , super

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny box :) a ten ptaszek jaki słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczne pudełko !!! Bardzo mi się podoba, świetne dodatki, przywieszki, kwiaty i ptaszek !
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. O mamo! Cóż za cudo! Składam pokłony! :)

    OdpowiedzUsuń