Moje Małe Dzieła

Moje Małe Dzieła

Translate

poniedziałek, 3 marca 2014

Dzień Dziadka i pierwsza rocznica blogowania :)

Witam was ciepło w ten marcowy wieczór. Dziś pokażę kolejną pracę w stylu vintage. Będzie to kartka dla dziadka, która celowo jest podobna do tych dla babci z poprzedniego posta, ponieważ obie zostały wręczone jako komplet. Tekturki z Crafty Moly są rewelacyjne i jeszcze nie raz się pojawią w moich pracach.

Ważna wiadomość dla wszystkich moich czytelników: dokładnie dziś mija okrągły ROK od kiedy zaczęła się moja przygoda w blogowym świecie. To dzięki Wam jestem tu dalej i mam kolejne pomysły na kartki. Przez ten rok moje prace przeszły ogromną ewolucję, a przydasie otrzymały własną komodę w salonie:) Poznałam wielu wspaniałych ludzi, nie tylko tworzących kartki tak jak ja. Mam nadzieję, że będziecie dalej mnie wspierać, bo przede mną jeszcze duuuużo pracy :)

A teraz trochę statystyk, bo jak minął rok to muszą być jakieś podsumowania. Wszystkich postów było 117, ilości kartek zrobionych nawet nie zliczę ;) wyświetleń bloga było 25465, obserwatorów jest 122, obserwowana jestem przez 850 blogerów, opublikowanych komentarzy jest 1250, otrzymałam 9 wyróżnień oraz wygrałam 4 Candy. Liczby po prostu imponujące, a jak zaczynałam to się zastanawiałam czy w ogóle ktokolwiek będzie chciał do mnie zaglądać. Raz jeszcze Wam dziękuję i z tej okazji szykuję Candy. Zaglądajcie do mnie bo jak tylko zgromadzę trochę przydasi pojawi się post u mnie. Miłego wieczoru :)







17 komentarzy:

  1. Gratuluję roczku:) Życzę dalszych pięknych prac i sukcesów w blogowaniu:) Kartki są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję roczku!! Patrze na tę kartkę i sobie myślę, już ją gdzieś widziałam, no i tak przecież to bliźniaczka kartki dla babci, równie śliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję pomysłów i rocznicy. Kartki piękne:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję roku istnienia. Ja dopiero zaczynam - mogę jedynie pozazdrościć liczb o których piszesz. A kartka jest cudowna - bardzo mi sie podoba :) pozdrawiam http://antoludkowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. So very beautiful! Congratulations on your 1st Anniversary! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję roczku i dalszych sukcesów życzę . Dużo udało Ci się osiągnąć a dzisiejsza karteczka jest bardzo wyjątkowa .

    OdpowiedzUsuń
  7. Congratulations on your 1 year Blog anniversary, love your cards, hun I am sure your Grandfather will love and treasure his card too xxx

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczka śliczna:) Gratuluję rocznicy i muszę przyznać, że obserwowałam Twój rozwój od początku i jestem pod wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewelinko z całego serducha gratuluję Ci tego pierwszego blogowego roczku :) życzę Ci oczywiście kolejnych takich fajowych rocznic i jeszcze większej liczby ludzi, którzy będą doceniali Twoją pracę :) pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję :) przez ten rok rozwinęłaś skrzydła :) Wszystkiego dobrego Ci życzę :) A kartka dla Dziadka przepiękna w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna karteczka. :)
    Gratuluje rocznicy. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje, z okazji rocznicy!
    Czyli ja chyba jestem tutaj od początku ;)
    Fajnie jest obserwować, jak zmienia się Twój styl. Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo podobają mi się takie vintagowe klimatyczne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję roczku i życzę wielu kolejnych !!!
    Przepiękna kartka !!!

    OdpowiedzUsuń