Moje Małe Dzieła

Moje Małe Dzieła

Translate

sobota, 14 lutego 2015

Napisali o mnie w "The Paper Crafting"

Witajcie! Dziś się pochwalę. Jakiś czas temu napisała do mnie pewna sympatyczna kobietka z prośbą o przygotowanie artykułu na temat mojej pracy, ponieważ widziała moje kartki na Facebook'u. Chciała ona przygotować artykuł o mnie do magazynu "The Paper Crafting". To skandynawski magazyn poświęcony tematyce rękodzieła.


Dla mnie to niezwykle miłe zaskoczenie, ponieważ ktoś docenił to co robię, a to naprawdę motywuje do dalszej pracy i uskrzydla:) Co najważniejsze magazyn nie jest polski tylko skandynawski, więc po napisaniu tekstu, musiałam go przetłumaczyć na angielski, poprawić błędy a potem przesłać do redakcji. Tak oto dziś się ukazał w całości w języku norweskim, a znajdziecie go na: thepapercrafting.com/ewelina-fra-polen. Dziękuję :)

10 komentarzy:

  1. Super!!! Gratuluję!!! Kroi się kariera międzynarodowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała wiadomość! Gratuluje Ewelinko:) W pełni na to zasłużyłaś.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję takiego sukcesu! To naprawdę miłe:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję:D Oby poszło jeszcze dalej :D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :-) Oby za tym artykułem przyszły kolejne :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo super, moje gratulacje :).

    OdpowiedzUsuń
  7. oooooooooooooo gratulacje super bardzie cieszy mnie to ,że zostałas doceniona

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Gratuluje :) świetna sprawa! :)

    OdpowiedzUsuń