Moje Małe Dzieła

Moje Małe Dzieła

Translate

czwartek, 13 grudnia 2018

Kartki Bożonarodzeniowe Shabby Chic

Witam kochani.
Pierwszy raz od długiego czasu, udało mi się zdążyć z postem świątecznym przed Bożym Narodzeniem. Zwykle mam duże opóźnienie z dodawaniem prac. W poprzednim roku było trochę retro, w tym roku postawiłam na styl shabby chic i będzie on się pojawiał w połowie moich prac, a druga połowa? Tu pewnie nikogo, kto siedzi w temacie i obserwuje mnie na FB, nie zdziwię. Będzie to wycinankowe szaleństwo z papierami Mintay Christmas. Wszędzie kursy, warsztaty, więc i ja musiałam pójść za ciosem tym razem. Zapraszam






11 komentarzy:

  1. Takie cudowne kartki na pewno pozostają w rodzinnym archiwum. Przynajmniej ja, gdybym taką dostała, schowałabym ją na pamiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne są :) uwielbiam Twoje prace, widac w nich dużo miłości i zaangażowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I znowu u Ciebie takie cudowności goszczą. Przepiękne te Twoje kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne Kochana - jak wszystkie Twoje prace :) bardzo ciekawe i "smaczne" :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe kartki.
    Zwykle wybieram takie, które opowiadają jakąś historię, a Twoje takie właśnie są.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne Twoje kartki. Takie to tylko zachować na pamiątkę na dalsze lata.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne. Aż chciałoby się taką dostać... ☺️

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne te kartki :) Podobają mi się :D

    OdpowiedzUsuń