Moje Małe Dzieła

Moje Małe Dzieła

Translate

poniedziałek, 18 marca 2013

Wiosennie :)

Witam Serdecznie!
Z racji tego, że wiosny jak nie było, tak nie ma, postanowiłam ją na dobre wprowadzić do moich karteczek nadając im ciepły wiosenny kolor, słoneczne akcenty i odrobinę błyskotek. Tak aby było miło, ciepło i słonecznie. Dlaczego akurat pomarańczowy...może dlatego, że po serii pastelowych prac w delikatnych kololorach postanowiłam teraz zaszaleć z kolorem i akurat wpadł mi w ręcę pomarańczowy papier z wytłoczonymi różyczkami....a potem myśl i co by tu z tym zrobić ciekawego.... ;)
Kartka okolicznościowa
dekoracje

łańcuszek po lewej z koralików - robota ręczna  :)

Kokardka i kwiatuszek

Stokrotki i listki

Wystawiłam swoją kartkę w konkursie na scrapkipl.blogspot.com - tutaj możecie obejrzeć ;) oraz w wyzwaniu na: http://paperia-blog.blogspot.com/ .
Miłego oglądania :) Pozdrawiam:)

3 komentarze:

  1. Bardzo ładny jest ten pomarańczowy papier. Lubię takie ciepłe kolory. Łatwiej z nich komponuje mi się karteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się takie połączenie kolorystyczne.

    OdpowiedzUsuń