Moje Małe Dzieła

Moje Małe Dzieła

Translate

czwartek, 9 maja 2013

Kartka na Dzień Matki - Z motylem

Witam:) 
Pokażę dziś trzecią karteczkę z serii moich ostatnich malutkich dzieł. Cały czas pracuję i się rozwijam. Minęły już prawie trzy miesiące odkąd zajęłam się scrapbookingiem, ja widzę różnicę:). W prawdzie do wielu mi daleko, ale ciągle się uczę. Staram się korzystać z pierwszych wzorów kartek i je udoskonalać, w miarę możliwości zaopatruję się w różne materiały, o których wspominam za każdym razem po wykonaniu pracy. Miłego oglądania:)

kartka na dzień matki

napis od jolagg i dekoracje

kwiatek

grafika od abra-art-karteczki

motylek
Karteczkę wrzuciłam na wyzwania, związane z tematyką "Dnia Matki" na blog.na-strychu.pl oraz na craft-szafa.blogspot.ie oraz projektwagiciezkiej.blogspot.com.

11 komentarzy:

  1. Piękne kolorki ;)Tak delikatnie i pastelowo. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne pastele...dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu, Margot - DT Craft- Szafa

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uważam, że rozwój Ci świetnie idzie :) Bo pracę są naprawdę piękne. Jest na czym oko zawiesić :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozwijasz się Ewelinko, to widać po Twoich pracach. Karteczka jest bardzo ładna i pomysłowa. Ja jak oglądam swoje pierwsze kartki to sama nie mogę się nadziwić że to moje (zaczynałam w listopadzie ubiegłego roku czyli nie tak dawno). Najfajniejsze jest poszukiwanie własnego stylu. Życzę powodzenia i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna karteczka. Lubię grafiki, które wybierasz do karteczek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna kartka. Dziękuję za udział w moim candy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkim bardzo dziękuję za miłe komentarze:) Jesteście kochani:D Powoli do przodu idę, mam jeszcze kilka karteczek, ale nie wszystko na raz ;) Będę je wam pokazywać :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna :) przecież o to chodzi, żeby się rozwijać :) poczekaj jeszcze kilka miesięcy, wtedy to dopiero zobaczysz różnicę :) Ja jak wspomnę moje pierwsze prace to się cieszę, że bloga nie prowadziłam, bo do pokazywania się one nie nadawały :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ta również urocza! dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna :-)
    Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu.
    wiosanka - DT Craft-Szafa

    OdpowiedzUsuń