Moje Małe Dzieła

Moje Małe Dzieła

Translate

sobota, 25 maja 2013

Kartka ze stemplem / Wycinanki

Dziś pokażę karteczkę, którą zrobiłam parę dni temu, jest to efekt moich pierwszych prób stempli. Kupiłam farbę w tubce(akrylową) do takich celów, niestety stemple na niej wychodzą zbyt grubo i napis jest słabo widoczny... czy ma ktoś może pomysł, co zrobić by stempelki wyglądały ładnie na karteczce? Będę wdzięczna za poradę:)


Oraz dodałam wycinankę z zestawu który zamówiłam ostatnio i z którego jestem szalenie zadowolona, ponieważ obecnie nie posiadam "magicznej" maszynki, dla mnie to prawdziwy rarytas:)
Paczuszkę zamówiłam u Aluni dostałam wycinanki, gratisy oraz przepiękną karteczkę, na prawdę sporo tego było:)Polecam wszystkim, przesyłka przyszła do mnie bardzo szybko :-D
zestaw wycinanek plus gratisy

karteczka którą dostałam

Pozdrawiam:)

14 komentarzy:

  1. Na stemple nic nie poradzę Ci, bo się nie znam ale widzę, że masz super zdobycze i czekam z niecierpliwością jak coś z nich sklecisz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie już zaczęłam, jeszcze nie jest to to, co bym chciała zrobić, ale idę powoli do przodu:)

      Usuń
  2. piękna karteczka -piękne papiórki :) pozdrawiam i zapraszam http://titkolandia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Stemple ładnie wychodzą za pomocą tuszu z gąbeczki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie, w takim razie następny raz będzie tuszem;)

      Usuń
  4. Piękne wycinanki, z pewnością coś ładnego z nich wyczarujesz. Stemple najlepiej wyjdą gdy skorzystasz, tak jak podpowiada Irena, z poduszki i tuszu.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Myślę, że farba mi się też jeszcze do czegoś przyda, ale ne będą to stempelki już na pewno :)

      Usuń
  5. no to się wzbogaciłaś, jak Cie znam świetnie je wykorzystasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm... takie rarytasy, aż się prosi by coś z nimi zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. stemple to bardzo fajna zabawa .... ja uwielbiam ale takie wzory , których nie trzeba kolorować , bo nie umiem jeszcze . Tusz kupiłam na allegro , prosty z gąbki firmy Heyda . KOsztuje niecałe 2 zł , ale kolory odbiegają od zamówionych ( nie polecam złotego , bo szybko zrobił się zielony oraz jasno zielonego bo jest żółty) . Poza tym świetnie się spisują. Można cieniować brzegi kartki ,....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobry pomysł z cieniowaniem brzegów, też się powoli przymierzam do pierwszych prób:) super:) dziękuję za radę:)

      Usuń