Moje Małe Dzieła

Moje Małe Dzieła

Translate

czwartek, 19 września 2013

Kartka Urodzinowa

Witam serdecznie nie tylko tych, którzy są ze mną już od dawna, ale także nowych obserwatorów, których ostatnio przybyło dużo. Nie miałam teraz zbyt wiele czasu na kartki, wczoraj udało mi się zrobić nowa pracę w stylu vintage. Kartka jest w zdecydowanych kolorach a wzór raczej męski;) Pierwszy raz skorzystałam z taśmy washi w swojej pracy, ponieważ ostatnio zamówiłam przez internet kilka ładnych wzorów w stylu vintage. Będę je pokazywać w kolejnych pracach, a także polecam wszystkim zakup takiej taśmy:) Miłego oglądania:)








16 komentarzy:

  1. Bardzo pomysłowa karteczka! Solenizant na pewno będzie zadowolony.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kartka :) Ma swój klimat :) Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna męska karteczka. Świetnie wygląda na niej butelka. A taśmy waschi są faktycznie bardzo fajne, stanowiąc czasem "wisienkę na torcie".

    OdpowiedzUsuń
  4. Styl mi bardzo odpowiada :) ma swój niepowtarzalny klimat :) Karteczka bardzo urokliwa Ewelinko:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna! Styl vintage jest boski!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetnie wygląda!

    http://lolczix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. genialna karteczka no i ta flaszka ...

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocza klimatyczna karteczka:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Karteczka prześliczna i ta buteleczka to kropka nad i :))))
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się z babcią - ta buteleczka jest dopełnieniem całości :) Super karteczka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. dziecko tata jest nią zauroczony,jest piękna

    OdpowiedzUsuń
  12. męskie kartki sprawiały mi zawsze trudność - u Ciebie jest mnóstwo inspirujących kartek dla facetów :)

    OdpowiedzUsuń