Moje Małe Dzieła

Moje Małe Dzieła

Translate

poniedziałek, 30 grudnia 2013

Exploding Box na 70-te Urodziny

Witam serdecznie. Dzisiaj będzie troszkę w innym stylu, aczkolwiek kilka świątecznych prac do pokazania mi jeszcze zostało. Zrobiłam ostatnio exploding box dla mężczyzny na 70-te urodziny. Starałam się by zarówno wnętrze i kolorystyka były w męskim stylu, żeby solenizant miał miłą niespodziankę. W środku nie mogło zbraknąć oczywiście zębatek, zarówno metalowych, jak i w formie tekturek pomalowanych farbą oraz zegarków i butelki whiskey. Kwiaty znalazły się jedynie na torcie, aby nie przesadzić z dekoracją. Całość w brązach i zieleniach a digi stemple oczywiście od Joli. Miłego oglądania.













11 komentarzy:

  1. Cudny box, świetna kolorystyka :) Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne ,wiem ze zrobiło wrażenie moje dziecko

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała praca. Wszystko przemyślane i starannie dopasowane. Super.
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny! Uwielbiam to połączenie kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. trybiki chodzą mi ostatnio po głowie :) nawet jeden stary zegarek rozłożyłam na części :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubie połączenie zieleni i czerni :)

    OdpowiedzUsuń