Moje Małe Dzieła

Moje Małe Dzieła

Translate

wtorek, 7 kwietnia 2015

Kartka Wielkanocna w stylu shabby chic

Witam. Na początku chciałam wszystkim serdecznie podziękować za życzenia świąteczne oraz pamięć:) A dziś ponownie praca w temacie, ale nieco inna niż pozostałe i przyznam szczerze, że pomimo średnio udanego zdjęcia, to była moja ulubiona karteczka. Oczywiście jako jedna z pierwszych znalazła nowego właściciela, z czego cieszę się ogromnie. Praca jest lekko postarzona, w pastelowych barwach. Miłego oglądania :)





7 komentarzy:

  1. Piękna ;) Bardzo delikatna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam się na stylach. Dla mnie to po prostu bardzo ładna, fajnie skomponowana karteczka;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna karteczka. Te kwiatuszki na niej takie apetycznie wyglądające, że chciało by się je schrupać.)

    OdpowiedzUsuń
  4. Utterly wonderful,I love the little birds egg in the middle of the flowers, a fabulous touch xxx

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kartka nic dziwnego, że od razu komuś się spodobała :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna jest:) wszystko idealnie do siebie pasuje. A te ptaszki...i gałązka z kwiatami ...cudne:)

    OdpowiedzUsuń