Moje Małe Dzieła

Moje Małe Dzieła

Translate

piątek, 1 maja 2015

Kartka Wielkanocna z tagiem

Witam majowo:) Od dziś ponownie wracam do kartek Wielkanocnych, ponieważ sporo mi ich zostało do pokazania, a każda jest inna. Tym razem będzie to praca z grafiką świąteczną oraz tagiem. Na kartce znalazł się zajączek drewniany na sznurku, kolorowe hortensje, które sama złożyłam. W rogach pracy użyłam gesso przez szablon Memory Box, co dało ciekawy efekt.Zamówiłam również paski z motylami do samodzielnego wycięcia, które idealnie się tutaj sprawdziły. A tak się praca prezentuje w całości:





6 komentarzy:

  1. Następna cudowna kartka! Mogę je oglądać bez końca.
    Miłego weekendu Ewelinko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna jest ta zieleń ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie skomponowana i wykonana. A ja już prawie zapomniałam o tych Świętach. Udanej majówki Ewelinko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gorgeous tag, love the embellishments.
    Hugs
    Linda xxx

    OdpowiedzUsuń