Moje Małe Dzieła

Moje Małe Dzieła

Translate

sobota, 10 sierpnia 2019

Scrap Wspomnienia z Wakacji

Witajcie kochani. 
My już po wakacjach, było trochę zwiedzania, trochę chodzenia po naszych pięknych polskich Tatrach. Będzie co wspominać i będą albumy wakacyjne. Dziś pokażę scrap z wyprawy na Morskie Oko. Idealnie wpasowały się w klimat papiery Wilderness z całym mnóstwem leśnych elementów i dodatków. Praca została wykonana na Mintay Party i jestem z niej bardzo dumna.
Pozdrawiam serdecznie.


7 komentarzy:

  1. Chyba nie będę oryginalna w mojej wypowiedzi, ale ja zachwycam się za każdym razem Twoją twórczością. Jestem po raz kolejny zauroczona kartką, którą wykonałaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że ulopy są takie krótkie, a czeka się na nie tak długo :( ale fajnie że pot mamy co wspominać :) i fajnie że są tacy ludzie co tworzą takie wspaniałości :) Kolejna piękna praca i kolejny super pomysł :) gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki takiej kartce będzie można wspominać cudowne chwile. Jak zwykle ciekawa inspiracja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oryginalna nie będę 😂 Nadal się zachwycam każdą twoją pracą bo widać w nich Ciebie i to jak uwielbiasz to robić 😁 Super takie pamiątki 😍

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna pamiątka z wakacji. I Twoje zdolności plastyczne są oszałamiające. Cudna kartka☺️

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna kartka i wspaniała pamiątka :) Piękne, po prostu piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zawsze piękna praca. Śliczna kartka.

    OdpowiedzUsuń