Moje Małe Dzieła

Moje Małe Dzieła

Translate

czwartek, 8 sierpnia 2019

Skrzynia na Skarby z Ośmiornicą

Witajcie kochani. Jakiś czas temu na stronie Mintay Inspo Place pojawiło się kolejne wyzwanie, tym razem była Skrzynia na Skarby. Kupiłam drewnianą skrzynkę, pomalowałam farbami akrylowymi, a z masy plastycznej ręcznie ulepiłam ośmiornicę. Schła dwa dni, potem ją pokolorowałam farbami. Reszta dodatków to koniki morskie z masy plastycznej, cekiny, koraliki oraz elementy do wycinania z papierów Mintay: Marina i Paradise.
Pozdrawiam serdecznie.












4 komentarze:

  1. Wygląda na piracką skrzynię skarbów. Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa ta skrzynia!
    Schowałabym w niej swoje sekrety...

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że ja nie mam takich zdolności moje dzieci byłyby nią zachwycone tym bardziej, że morskie klimaty rządzą od zeszłorocznych wakacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdy ma swoje skarby, każdemu więc przydałaby się taka skrzynia. Mój Młody by oszalał - uwielbia Piratów z Karaibów :)

    OdpowiedzUsuń