Moje Małe Dzieła

Moje Małe Dzieła

Translate

sobota, 24 maja 2014

Kartka Vintage na Urodziny

Witam serdecznie. Dzisiaj pokażę kartkę urodzinową w stylu vintage. Przyznam się szczerze, że cały czas pracuję nad swoim stylem i w dalszym ciągu doszukuję się coraz to lepszych materiałów oraz nowości. Aktualnie mam trochę zaległości w publikowaniu swoich prac, ale postaram się to szybko nadrobić. A oto przestrzenna praca, zrobiona specjalnie z okazji urodzin. Zdjęcia tym razem w plenerze. Mam nadzieję, że dają lepszy efekt, niż te poprzednie. Miłego oglądania:)






8 komentarzy:

  1. Znowu zrobiłaś cudną kartkę;)Tyle się na niej dzieje,a wszystko współgra ze sobą idealnie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, ale śliczna :) Przestrzenna. potargana, ale też pastelowa i elegancka :) Po prostu cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna! Pięknie dystansujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja pamiętam Twoje pierwsze prace Ewelinko. Od tego czasu Twój styl bardzo się zmienił. Widać że poszukujesz i to jest wspaniałe. Twoje prace nabrały "charakteru". Ta kartka jest wspaniała i pięknie skomponowana. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna karteczka !!!
    Wspaniale ją ozdobiłaś.
    Te warstwy, nutki , taśma - wszystko świetnie ze sobą współgra.
    Pozdrawiam i życzę miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna kompozycja!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartka jest po prostu wyjątkowa!

    OdpowiedzUsuń