Moje Małe Dzieła

Moje Małe Dzieła

Translate

poniedziałek, 26 stycznia 2015

Kartka na Dzień Babci z Audrey Hepburn

Witam serdecznie. Na samym początku, gdy zaczynałam swoje kartkowanie korzystałam z różnych kolorowych grafik i przyznam, że efekt mnie nie zawsze zadowalał. Teraz jednak do tego wróciłam i nie żałuję;) Jakiś czas temu znalazłam w internecie piękny plakat z Audrey Hepburn i koniecznie musiałam go użyć do swojej pracy. Kartka na Dzień Babci była do tego idealną okazją. Plakat jest z filmu "Sabrina" z 1954 r., więc myślę, że to był dobry wybór. Ja sama bardzo lubię filmy z Audrey, mój ulubiony to "Rzymskie Wakacje", choć nie ma zakończenia w stylu: "...i żyli długo i szczęśliwie" i tak jest piękny. Miłego oglądania;)






11 komentarzy:

  1. Hi Elelina what a beautiful card I love the design and the image is stunning and I love the overall design you have also used some beautiful embellishments.

    Debs xxx

    www.debsartliffscards.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh my this is stunning! I love the gorgeous design and embellishments.
    Hugs
    Linda xxx

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna! Audrey na Twojej kartce prezentuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Audrey w bardzo ciekawym wydaniu :) za każdym razem jak zaglądam, coś mnie zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi Ewelina this is stunning. Hugs Jackie

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wykorzystałaś znaleziony plakacik!!
    Kartka jest piękna :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo oryginalna i w świetnym klimacie karteczka. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna praca Ewelinko, stworzyłaś niezwykły klimat.

    OdpowiedzUsuń
  9. Idealnie wykorzystałaś ten plakat i stworzyłaś wokół niego ciekawy klimat.

    OdpowiedzUsuń