Moje Małe Dzieła

Moje Małe Dzieła

Translate

wtorek, 6 stycznia 2015

Kartka na Roczek

Witam serdecznie. Dziś pokażę moją kolejną kartkę dziecięcą, na roczek dla chłopca. Jakiś czas temu trafiłam w moim ulubionym sklepie z artykułami do scrapbookingu na bardzo ładne papiery z motywem chłopca oraz dziewczynki. Od razu wzięłam kilka arkuszy i powiem, że to był dobry wybór. Papier ten z jednej strony ma elementy do wycinania, a z drugiej bardzo dobrze dobrane kolorystycznie tło, co ułatwia znacznie pracę. Jest on z kolekcji "Latarnia Morska - Mały Lord"i idealnie nadaje się do dziecięcych prac. Miłego oglądania:)





13 komentarzy:

  1. ojejej jaka cudna karteczka. Masz talent. Podziwiam. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gorgeous card and love the image.
    Hugs
    Linda xxx

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna! Malec będzie miał świetną pamiątkę.
    Pozdrawiam Ewelinko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest rewelacyjna !!!
    Wspaniale sobie poradziłaś :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zabawna karteczka - bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewelinko szalejesz, coraz piękniejsze te Twoje karteczki...tak trzymaj

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi Ewelina this is a gorgeous card for a one year old. Hugs Jackie

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękną pamiątkę będzie miał maluszek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocza, zabawna i bardzo oryginalna karteczka Ewelinko.
    Przesyłam serdeczne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Just fab. What a great image , fab card x

    OdpowiedzUsuń