Moje Małe Dzieła

Moje Małe Dzieła

Translate

poniedziałek, 4 maja 2015

Kartka Wielkanocna - wiosenna.

Witam serdecznie. W tym roku na Wielkanoc był śnieg, więc postanowiłam przemycić trochę wiosny w moich pracach. To już trzecia moja Wielkanoc z kartkami ręcznej roboty i po trzech latach udało mi się sporo dopracować ten temat, a jak wszyscy wiemy to trudna tematyka. Robiłam różne eksperymenty i tak przyznam, że najlepszym kolorem na to święto jest zielony i żółty. Najczęściej używane dodatki to jajka i zajączki. W większości moich prac starałam się trzymać reguły, ale oczywiście zdarzało się mi coś zrobić w vintage. Miłego oglądania:)





6 komentarzy:

  1. This is gorgeous!
    Hugs
    Linda xxx

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawdziwie wiosenna, lekka jak ten motylek:) Sliczna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawdziwie delikatna na Twoja wiosna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. I've been looking through your work, Ewelina, it's absolutely fabulous....such attention to detail, stunning! xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje dopracowanie mocno widać w Twoich pracach:) ta również śliczna:)

    OdpowiedzUsuń