Moje Małe Dzieła

Moje Małe Dzieła

Translate

wtorek, 3 marca 2020

Album Urodzinowy w stylu Shabby Chic & 7 lat blogowania

Witajcie Kochani. 
Dziś będzie wyjątkowy post, bo po pierwsze udało mi się ukończyć mój urodzinowy album, do którego zdjęcia czekały od września ubiegłego roku. Czego mi najbardziej brakowało? Myślę, że weny i cierpliwości. Nie potrafię zrobić tak dużego projektu w jeden dzień, zazwyczaj robię na raty i utrzymuję swój pracowniczy kącik w wielkim nieładzie przez ten czas.
Dzisiejszy dzień jest idealny by pokazać moją pracę na blogu, bowiem dziś mija równo 7 lat jak napisałam pierwszy post w tym miejscu. Co roku o tym wspominam i analizuję swoje małe sukcesy oraz drobne osiągnięcia w tym czasie. Zawsze jest coś co można by było zrobić lepiej. 
Generalnie nie będę się skupiała na liczbach, komentarzach czy obserwatorach. Jeżeli tu ze mną jesteście, oznacza to, że to co robię ma sens. Dziękuję, za każde miłe słowo pozostawione na blogu przez te 7 lat, a szczególnie tym, którzy regularnie do mnie zaglądają.
Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia galerii.















16 komentarzy:

  1. Hi Ewelina this is a stunning album. What a wonderful keepsake. Take care. Hugs Jackie

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG jaki przepiękny, a zarazem oryginalny album. Sama chciałabym taki mieć. No coś wspaniałego, bardzo przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny album, nie wiem, czy mnie on akurat by się przydał, ale GENIALNY pomysł na prezent. Fakt wymaga i pomysłu i pracy, ale warto, a twój to już mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały album. Gratulacje z okazji rocznicy, życzę kolejnych udanych lat w blogosferze oraz nieustającej weny. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest cudowne. Piękne, pełne życia! Genialny pomysł na obdarowanie kogoś wyjątkowego. To lepsze niż najdroższe perfumy!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna praca, jestem pod wrażeniem pomysłu. Gratuluję rocznicy i tylu już lat w blogowaniu :) życzę kolejnych udanych lat.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zastanawiałam się co Ci napisać, ale zwyczajnie zatkało mnie! To jest coś wspaniałego! Chciałabym mieć taki zmysł artystyczny i tyle cierpliwości 😊
    Życzę Ci kolejnych wspaniałych lat blogowania 😘

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana gratuluje ci bardzo serdecznie tych siedmiu lat :) życzę jeszcze większego rozwoju i masy zleceń, samorealizacji i wszystkiego co sobie marzysz w blogowaniu :) Zaglądam do Ciebie kupę lat i powiem Ci, że rozwijasz się niesamowicie. Twoje prace zachwycają - jak ten album. Tworzysz piękne dzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego z okazji blogowych urodzin 😘 Piękny album! Zdecydowanie, to co robisz ma sens 😀

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego, naj, naj najlepszego. Album robi niesamowite wrażenie. Chciałabym mieć Twoje zdolności

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny album, istne cudo 😍 dzieło, może kiedyś uda mi się zrobić równie piękną pracę 🤩 Serdecznie gratuluję tych 7 lat i życzę kolejnych pełnych inspiracji, pomysłów i sukcesów 🎉

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny, bogato zdobiony album. Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  13. Samych kreatywnych chwil Ci życzę z okazji urodzin bloga :) A album jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cieszę się, że udało Ci się skończyć album i pocieszę, że ja zazwyczaj nigdy nie kończę ze zwykłego braku czasu. Pogodziłam się już z tym że czasem robię po 5 minut :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna praca, robi wrażenie.
    No i gratuluję 7 lat blogowania!
    Pozdrawiam bardzo ciepło!

    OdpowiedzUsuń