Moje Małe Dzieła

Moje Małe Dzieła

Translate

niedziela, 29 marca 2020

Exploding Box na Osiemnastkę dla miłośnika motoryzacji

Witajcie kochani.
Dziś pokaże praktycznie monochromatyczną kartę pudełko dla chłopaka na osiemnastkę. Chłopak jest miłośnikiem motoryzacji i z tego co wiem uczy się na mechanika, więc liczę, że mu niespodzianka przypadnie do gustu. W pudełku oczywiście nie mogło zabraknąć motywu motoryzacyjnego oraz obowiązkowego samochodu retro 3D.
Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny:)






7 komentarzy:

  1. Super sprawa w sam raz na takie jedyne w swoim rodzaju urodziny . Do pudełeczka można dołączyć drobny banknocik i ... Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi EWelina this is stunning I love it. There is so much detail. Take care. Hugs Jackie

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne pudełko, starannie wykonane i na prezent na 18 urodziny idealne. Mnie samej ten samochód retro bardzo sie spodobał i chciałabym taki :D Życzę wszystkiego dobrego i dużo zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fascynujące i fajne, bo prezent z pomysłem, a nie koperta z pieniędzmi (nienawidzę takich kopert) a prezenty trudno dobrać, a to i piękne i przemyślane, dodatkowo wykonanie! Super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie :) każda praca jest bardzo przemyślana i tu jestem pod wrażeniem :) a jeszcze jak w pudełeczku będzie odpowiednia zawartość to do szczęścia nic już nie będzie potrzebne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się w Twoich pracach te Twoje indywidualne podejście do kartek. Każda jest inna i wyjątkowo piękna ❤️

    OdpowiedzUsuń
  7. PO prostu małe dzieło sztuki, podziwiam za talent, pięknie wykonanie :D

    OdpowiedzUsuń