Moje Małe Dzieła

Moje Małe Dzieła

Translate

czwartek, 30 maja 2019

Mintay Party - Poprawiny Śląskiego Zlotu

Witajcie kochani. To już moje trzecie Mintay Party w sklepie scrap.com. prowadzone przez Agnieszkę. Jak co miesiąc pracowaliśmy na nowych kolekcjach Mintay by Karola Witczak. Obecnie weszły cztery nowe kolekcje papierów, więc wybór ulubionej jest bardzo trudny, widać to po różnorodności prac na naszym ostatnim spotkaniu, których było tym razem 49szt, ale urokiem nie odstępowały od poprzednich ani trochę. Co robiłyśmy? Scrapy z dwa zdjęciami, okienko, dokładnie takie jak było tydzień wcześniej na Zlocie oraz całą masę innych ciekawych prac. Zapraszam na krótką fotorelację :)











7 komentarzy:

  1. Super sa takie spotkania :) jesteście niesamowite, a prace są przecudne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne macie spotkania. I efekty tyvh spotkań cudowne ☺️

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne takie spotkania! Ja raz byłam, przy okazji pobytu w Polsce, na takowym. Wasze prace prześliczne!!! Szkoda, że brak mi czasu na kontynuację scrapbookingu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sprawa, szkoda, ze w mojej okolicy nie ma takich spotkań :) Piękne prace :) na zdjęciach widać, że była wspaniała atmosfera :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie spotkania bywają naprawdę inspirujące ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie spotkania są na pewno bardzo twórcze i inspirujące. Widać to po zdjęciach. :)

    OdpowiedzUsuń