Moje Małe Dzieła

Moje Małe Dzieła

Translate

sobota, 22 czerwca 2019

Ślubny Exploding Box z Shaker Boxem w kształcie serca

 No i przyszedł czas na mnie ;) 
Ostatnio w internecie zrobiło się pełno shaker boxów, więc i ja postanowiłam spróbować swoich sił.Serduszko do boxa dostałam od bardzo dobrej koleżanki Kasi, wycięłam ten sam kształt z folii ofertowej, wsypałam trzy kolory cekinów, a wszystko przykleiłam na dwustronnej taśmie piankowej do pudełka. Szeleści, a jakże :) Jednak na przyszłość wsypię ich trochę mniej, żeby efekt był jeszcze lepszy. Młoda para już pudełko otrzymała, więc możecie je teraz sobie pooglądać.
Buziaki.








10 komentarzy:

  1. Ale piękne, przyznam, że się zauroczyłam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze!
    Dla nowożeńców to piękna pamiątka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Robisz tak cudowne kartki, że chciało by się je mieć wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz coś tak pięknego widzę. Pamiątka i prezent cudny☺️

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod wrażeniem pomysłu i zdolności :) super to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest niesamowicie urocze- coś pięknego. Chylę czoła za zdolności! :) Zapewne będzie wspomnieniem miłych chwil.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny, taki bogaty :) niesamowicie zdolna jesteś, podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. It is stunning, what a beautiful thing for them to treasure.

    OdpowiedzUsuń