Moje Małe Dzieła

Moje Małe Dzieła

Translate

wtorek, 31 grudnia 2019

Urodzinowa Wiosenna Kartka w Pudełku po Niemiecku

Witam Moi Drodzy. 
To już ostatnia moja praca w tym roku. Tym wiosennym akcentem zamykam stary rok i rozpoczynam nowy, mam nadzieję, że również pełen wyzwań oraz twórczości.
U mnie rzadko zobaczycie taką kolorystykę prac, karteczka miała być wiosenna i jest ;)
Wycinania było troszkę, ale jak zwykle warto!  Do kartki ze zdjęciem dołączone jest oczywiście pudełko, a całość prezentuje się tak:






Szczęśliwego Nowego Roku !!!

7 komentarzy:

  1. Hi Ewelina your cards are gorgeous. Happy New Year. Hugs Jackie

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniała praca na koniec roku :)

    wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna praca, ta czarna róża dodaje charakteru. Szczęśliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka, radosna, kolorowa i wiosenna! Dziękuję za życzenia :) W Nowy Roku życzę Ci samych radości oraz wielu twórczych pomysłów :DDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo optymistyczna kartka i energetyczne kolory.
    Dla wielbicieli takich prezentów na pewno miła pamiątka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie nawiązałaś swoją pracą do aury za oknem istna wiosna

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartka piękna, rzeczywiście można odczuć powiew wiosny, takiej pięknej i kolorowej. U mnie za oknem deszcz, szaro i buro. Dodałaś mi odrobinę słońca. Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń