Moje Małe Dzieła

Moje Małe Dzieła

Translate

piątek, 27 grudnia 2019

Zakładka do książki dla miłośniczki Harrego Pottera

Witam kochani.
Oto moja zakładka do książki, szczerze nie pamiętam ile lat temu zrobiłam zakładkę pierwszy raz.
Moja córka czyta chętnie i bardzo mnie to cieszy, bo ja jakoś kuleje w tej dziedzinie. Mogę malować, kleić, wycinać, gotować ale nie czytam niestety,
Jeszcze przed świętami dostała cztery tomy Harrego Pottera i myślę, że ta zakładka idealnie odda klimat czytanej książki. Takie piękne papiery to kolekcja Piątku 13 Soul Mate.
Buziaki :)






13 komentarzy:

  1. Niezwykła jak opowieść o małym czarodzieju. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi Ewelina this is stunning I love it. Take care. Hugs Jackie

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała książka, pełna magicznych przygód. Zakładka pasuje do niej idealnie i na pewno doskonale spełni swoją rolę.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  4. Brawo dla córki za czytanie, brawo dla Ciebie za zakładkę!
    Pozdrawiam poświątecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała!!!
    Wszystkiego najlepszego w NOWYM ROKU!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna:) Samego dobra w Nowym Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam czytać i scrapować, za to w kuchni w ogóle się nie spełniam... A zakładki lubię zbierać :) Twoja bardzo mi się podoba, bo jestem fanką Pottera, odkąd czytałam lata temu z synem, który sam niedługo zostanie ojcem. Będę więc czytać z wnuczką lub wnukiem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przeczytałam ją jednym tchem - idealny upominek dla małego fana :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny sposób na wspieranie zainteresowań młodej czytelniczki. Świetna zakładka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest w niej magia, na pewno idealnie pasuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakładka wyszła rewelacyjnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Czarodziejska zakładka do opowieści o małym czarodzieju ;) Świetnie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń