Moje Małe Dzieła

Moje Małe Dzieła

Translate

sobota, 11 kwietnia 2020

Błękitne Jajko Wielkanocne

Witajcie kochani.
Dawno temu zamówiłam bazy do kartek w kształcie jajka i tak się jakoś złożyło, że o nich zapomniałam, aż do ostatnich przydasiowych porządków. Jak to się stało, że przetrwały tyle czasu w nienaruszonym stanie? Nie wiem... Ale myślę, że tak miało po prostu być, bym w tym roku zrobiła z nich coś fajnego. Oczywiście do swych prac wykorzystałam również starszą kolekcję Mintay Farm Life. A efekty mojej pracy zobaczycie poniżej.

A na te Święta Wielkanocne, 
choć inne w tym roku niż zazwyczaj
chciałam Wam życzyć przede wszystkim 
Zdrowia i Spokoju
Znalezienia w sobie siły 
Radości życia
oraz odrobiny Pokory i Wytrwałości
i by to jajeczko choć trochę smakowało jak zwykle

                                                                                              Ewelina



1 komentarz:

  1. Wow Ewelina this is a stunning Easter creation. I love it. Take care. Hugs Jackie

    OdpowiedzUsuń