Moje Małe Dzieła

Moje Małe Dzieła

Translate

czwartek, 2 kwietnia 2020

Kopertówka - kurs Inki Klonowej z Halo Crafty

Witam serdecznie.
W związku z akcją #zostańwdomu, pojawiło się na Facebooku mnóstwo bezpłatnych kursów live, jeden z nich bardzo ciekawy zamieściła Inka w grupie HaloCrafty. Kurs jest bardzo łatwy oraz przejrzysty, a dzięki niemu możemy samodzielnie wykonać mini kopertówkę krok po kroku. Polecam każdemu, kto chce twórczo spędzić czas i nauczyć się czegoś nowego. Dodatkowo każdy kto wykonał w ten sam dzień pracę, otrzymał kolejny kurs na email na dużą kopertówkę.
Ze swojej strony chciałam Ince podziękować, bo dzięki niej łatwiej znieść ten trudny czas.
Pozdrawiam cieplutko,a poniżej moja mini kopertówka.




12 komentarzy:

  1. Piękna , muszę tam zajrzeć choć nie wiem czy dam rde coś takiego zrobić. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi ewelina your makes are stunning. Take care. Hugs Jackie

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna! Piękna kolorystyka!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna praca. Jak zawsze chwalę Cię za detale i precyzję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna! I te detale! 😍 zdecydowanie w moim guście 😍

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudo! Wygląda wspaniale! 😍 I te wszystkie detale 😍

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł na kreatywne #zostańwdomu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, Twoja kopertówka jest przepiękna. Bardzo lubię wszelkie kursy przez Internet, człowiek zawsze może się nauczyć czegoś nowego. Ja też wykorzystuje ten czas na rzeczy na które go nie miałam. Życzę Ci, aby ten czas zaowocował mnóstwem tak pięknych Twoich Małych Dzieł.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dobrze, że mamy internet! Twoja praca jest bardzo staranna i wykonana z przyjemnością. TO widać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! To wyszło niesamowicie pięknie! Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda przepięknie. Nak każda Twoja praca perfekcyjnie wykonana. Brawo ☺️

    OdpowiedzUsuń