Moje Małe Dzieła

Moje Małe Dzieła

Translate

niedziela, 17 listopada 2013

Wyróżnienie :)

Witam serdecznie. Ostatnio otrzymałam wyróżnienie od Agaty z bloga jagatakrr.blogspot.com. Agatce chciałam bardzo, ale to bardzo podziękować za tę przemiłą niespodziankę.


A oto zasady: Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób oraz zadajesz im 11 swoich pytań. Dodatkowa zasada: nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

         A oto pytania i odpowiedzi:
  1. lato czy zima? LATO
  2. spodnie czy spódnica? SPÓDNICA
  3. samochód czy rower? ROWER
  4. noc czy dzień? NOC
  5. cyfry czy litery? CYFRY
  6. mama czy tata? MAMA
  7. kuchnia czy łazienka? KUCHNIA
  8. radio czy telewizja? TELEWIZJA
  9. oko czy ucho? UCHO
  10. prawy czy lewy? PRAWY
  11. pieprz czy sól ? SÓL


A teraz moje nominowane blogi, kolejność przypadkowa:

A teraz moje pytania:

1. Ulubione zestawienie kolorów?
2. Praca z której jesteś najbardziej dumna/y?
3. Gdzie szukasz inspiracji?
4. Twój ulubiony kurs rękodzieła?
5. Twoje ulubione narzędzie pracy?
6. Częściej wykorzystujesz w swoich pracach złoto czy srebro?
7. Czy rękodzieło to dla Ciebie więcej niż hobby?
8. Czy lubisz łączyć style i materiały w pracach?
9. Nad czym aktualnie pracujesz?
10. Czy Twoim zdaniem, ludzie doceniają rękodzieło?
11. Czy robiąc swoje prace, po części wyrażasz także swoje emocje?


Są pytania,tylko je troszkę zmieniłam, aby móc się dowiedzieć o Was nieco więcej:)
Pozdrawiam serdecznie:)

9 komentarzy:

  1. Gratuluję Ewelinko wyróżnienia i bardzo dziękuję za wyróżnienie mojego bloga. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za wyróżnienie. Bardzo mnie ucieszyło:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyróżnienia:) Bardzo dziękuje za nominacje mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyróżnienia i dziękuję za wyróżnienie

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję bardzo za wyróżnienie jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe pytania zadałaś swoim nominowanym - takie lube bardziej, bo więcej z nich można dowiedzieć się o danych osobach :)

    OdpowiedzUsuń