Moje Małe Dzieła

Moje Małe Dzieła

Translate

poniedziałek, 18 listopada 2013

Urodziny w męskim stylu:)

Ostatnio mam sporo zamówień na męskie karteczki. Tym bardziej lubię, jak mam w kwestii pracy wolną rękę i mogę spróbować czegoś nowego:) Będę się chwalić, bo praca jest w nietypowym jak dla mnie kolorze, czyli zieleni, a w dodatku chciałam ją zachować w stylu vintage. Powstało nowe i ciekawe połączenie. Grafika od zaprzyjaźnionej grupy scrapbooking'owej na facebook'u a digistempel od Joli. Zobaczcie sami co powstało:)









19 komentarzy:

  1. Mojemu małżonkowi bez wątpienia by się spodobała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna karteczka !
    Matkooooooo..., kiedy ja będę na takim etapie i czy zdążę ? Moja trzęsąca się ręka bardzo utrudnia robótkowanie

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne! Cudnie dobrane kolory;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fabulous! I love the image that you have used xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za przemiłe komentarze:)
    A very, very thanks from nice comments:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, męska kartka jest wszystko, motor, kobieta i ciekawy styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. niezwykle urocza i smakowita . Facet padnie z wrażenia

    OdpowiedzUsuń
  8. Wcale się nie dziwię, że masz coraz więcej zamówień, bo karteczki tworzysz przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  9. kartka cudna!
    pomysł jest rewelacyjny :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczna męska kartka a grafika ekstra :D

    OdpowiedzUsuń
  11. grafika wymiata ...cudna

    OdpowiedzUsuń
  12. pan który dostał tą karteczkę z pewnością był zachwycony :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurde nawet guziki są nieziemskie! Jak Ty to robisz?? :D

    OdpowiedzUsuń