Moje Małe Dzieła

Moje Małe Dzieła

Translate

niedziela, 17 listopada 2013

Kartka Urodzinowa w stylu vintage

Witam, po raz kolejny dziś. Tym razem kartka urodzinowa, robiona na zamówienie, cała w brązach. Styl już tradycyjnie vintage. Myślę, że całkiem ciekawie wyszła, po za tym zastosowałam papier marmurkowy i nowy tusz. Jest on czarny, bo kupowany w ostatniej chwili w moim mieście. A że w Bielsku-Białej ciężko o duży wybór, zostaje tylko internet, a niestety czas naglił. Wiem, że lepszy byłby brązowy, ale myślę, że mimo to z tym wyszło nieźle. Miłego oglądania:)










10 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wyszła karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. styl vintage jest super i chyba nigdy mi się nie znudzi :) Karteczka jest fajowa. pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie wyszło! A czarny tusz jedynie podkreśla warstwowość ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta kartka jest niesamowita!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna! Uwielbiam takie klimaty:)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam trochę włóczkowych kwiatuszków i czekają, bo nie wiedziałam co z nich stworzyć. już wiem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o -a ja własnie chce się nauczyć takie kwiatuszki robić - w majowy weekend mama ma mi pokazać co i jak :)

    OdpowiedzUsuń