Moje Małe Dzieła

Moje Małe Dzieła

Translate

piątek, 22 listopada 2013

Kartki z Aniołkami :)

Witajcie! Miałam ostatnio kryzys twórczy, robiłam kilka razy podejście do kartek świątecznych i jakoś nie mogłam się zmobilizowć do pracy. Pomagały mi nawet moje przyjaciółki, podpowiadając lub podsyłając inspiracje i nic...O ile pomysły na standardowe prace przychodziły mi bez problemu, o tyle tematyka świąteczna stanowi dla mnie nie lada wyzwanie. Tym bardziej, że to moje pierwsze Boże Narodzenie w blogowym świecie. Dzisiaj pokażę kartki z aniołkami wykonanymi z masy gipsowej. Trzy prace, wykonane podobną techniką, które różni głównie jeden detal. Są to śliczne maleńkie aniołki, które urzekły mnie od razu. Oczywiście prace starałam się utrzymać w stylu vintage, dominujące kolory to złoto i brąz. Miłego oglądania:)









13 komentarzy:

  1. Śliczna karteczka. Ja jakoś nie mogę się dobrze odnaleźć w karteczkach o świątecznej tematyce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie. Ja strasznie ubolewam nad tym, że nie mam czasu na kartki świąteczne. No ale może uszczypnę choć jeden wieczór na nie;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale a te maleńkie aniołki sama słodycz

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne karteczki a aniołeczki po prostu anielskie:)))
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo udany początek Ewelinko. Karteczki są urocze i bardzo ciekawe kompozycyjnie. Wkrótce się rozkręcisz w świątecznym klimacie. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful project, love it! xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne tło! I piękne kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj pięknie u ciebie i kolorowo :) Pewnie będę zaglądać częściej jak pozwolisz :)
    Karteczka z klimatem i pachnie świętami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękna! I bardzo elegancka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne te karteczki moje dziecko ,bardzo mi się podobały

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniołki zawsze najpiękniejsze! :)

    OdpowiedzUsuń