Moje Małe Dzieła

Moje Małe Dzieła

Translate

wtorek, 28 maja 2019

Śląski Zlot Scrapbookingowy 2019

Witajcie kochani. 
Początkiem maja byłyśmy z koleżanką na Śląskim Zlocie Scrapbookingowym, jeżeli o mnie chodzi to był już mój czwarty zlot w Katowicach. W sumie z Bielska-Białej do Katowic mam najbliżej. W takim miejscu można się spotkać w realu z blogerami i blogerkami robiącymi to samo co my, odebrać zakupy w kilkunastu sklepach, nie dość, że z rabatem, to jeszcze bez kosztów wysyłki, kupić na miejscu sporo rzeczy, podejrzeć zlotowe inspiracje i pomysły (zrobiłam sporo zdjęć), zobaczyć nowinki takie jak shadowboxy, bazy mdf, mixedmediowe okładki i albumy, wziąć udział w watersztagach i darmowych pokazach, poznać nowych ludzi lub po prostu usiąść i tworzyć. Przybyłyśmy na miejsce zaraz po 11stej i spędziłyśmy na zlocie 5 twórczych i inspirujących godzin.
Mała zajawka tego co było na zdjęciach - zapraszam :)



















2 komentarze:

  1. Super sprawa spotkać ludzi, którzy kochają to co my i na dodatek zobaczyć tyle fajnych rzeczy. To milo i pożytecznie spędzone chwile. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały zlot. Cudne zdjęcia ukazują dzieła sztuki rękodzielniczej.

    OdpowiedzUsuń