Moje Małe Dzieła

Moje Małe Dzieła

Translate

poniedziałek, 6 maja 2019

Zawieszka Serduszka Tutorial - DIY dla Dekolo.pl

Witam serdecznie. Często oglądamy prace mediowe w internecie i nie wiadomo jak to ugryźć oraz z której strony. Cena kursu online waha się między 100 zł a 200 zł, a przecież od podstaw można zacząć samemu i przeznaczyć na start zaledwie małą część tej kwoty, potem stopniowo można dodawać kolejne elementy, nowe farby, mgiełki, materiały, metalowe elementy. Najważniejsze, to się nie bać mediów, dozwolone jest obecnie absolutnie wszystko.

Bardzo prosty kurs przygotowałam dla Was na dekolo.pl zupełnie za darmo, wystarczy płaski drewniany element do dekoracji, wzór dowolny - ja wybrałam serduszka, biała farba akrylowa, biała pasta strukturalna, kolorowe farbki i dowolne elementy dekoracyjne, klej na gorąco -na początek wystarczy. Ja serduszka połączyłam w jednej linii, ale może być też każde osobno.
Zachęcam do klikania w link, jest tam więcej darmowych kursów.
Buziaki Kochani





4 komentarze:

  1. Hi Ewelina this is stunning I love it. Take care. Hugs Jackie

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale prezentuje się ta serduszkowa zawieszka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny kurs za który dziękuję, serca prezentują się super.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prosta i bardzo atrakcyjna zawieszka!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń