Moje Małe Dzieła

Moje Małe Dzieła

Translate

niedziela, 17 lutego 2019

Scrap z Wakacji

Witam cieplutko. Ostatnio na moją pasje poświęcam nieco więcej czasu. Postanowiłam sobie, że będę cały czas działać w tym temacie, żeby nie stać w miejscu. I tak w grudniu byłam na spotkaniu scrapbookingowym u koleżanki, przy tej okazji powstały dwa scrapy z pięknych papierów "Mintay by Karola". Ten dzisiejszy jest wakacyjnych papierów Mintay Marina. Piękne wzory, kolory, papier podatny na obróbkę, a wycina się z niego z wielką przyjemnością. Polecam, jeśli macie dalej, (tak jak ja) zalegające zdjęcia z wakacji, które nie mogą się doczekać obróbki. Wystarczą nożyczki i odrobina czasu, żeby poczuć wakacyjny klimat.





11 komentarzy:

  1. Ciekawy sposób na utrwalenie wakacyjnych wspomnień, kapitalne kolory :) Tego typu realizacje na pewno poprawią nam humor w długie, zimowe wieczory.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kolekcja papierów. Moim zdaniem nie ma ograniczeń kiedy i co mamy tworzyć. Ja ostatnio w sierpniu zrobiłam dwie Bożonarodzeniowe kartki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowity pomysł na wakacyjne wspomnienia, ale taki projekt tez wymaga chyba cierpliwości i czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem tak, a czasem pół godziny i gotowe, zależy od dnia tak naprawdę ;-)

      Usuń
  4. Cudownie zrobione wspomnienia z wakacji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi this is amazing page there is just so much detail. Have a great week. Take care. Hugs Jackie

    OdpowiedzUsuń
  6. Wonderful LO, fabulous photos too!

    OdpowiedzUsuń