Moje Małe Dzieła

Moje Małe Dzieła

Translate

środa, 10 lipca 2019

Challenge 4/2019 Winner

Witajcie kochani. 
Bardzo miło mi poinformować, że udało mi się zwyciężyć w ostatnim wyzwaniu na Facebookowej grupie MINTAY PAPERS INSPO PLACE zachęcam wszystkich fanów Mintayowych kolekcji do przyłączenia się oraz chwalenia swoją twórczością na tej grupie. Dla mnie to wyjątkowe wyróżnienie, po pierwsze dlatego, że nigdy jeszcze nie udało mi się nigdzie wygrać nic moją pracą, po drugie śledząc mojego bloga wiecie już, że uwielbiam papiery tej firmy i tworzenie na nich to wielka przyjemność. Dziś mogę Wam powiedzieć jedno, próbujcie i nie poddawajcie.
Cieszę się bardzo i dalej nie mogę uwierzyć, że się udało. A mój zwycięski album, możecie obejrzeć w poprzednim poście.
Zapraszam serdecznie.


1 komentarz: