Moje Małe Dzieła

Moje Małe Dzieła

Translate

piątek, 11 października 2019

Kartka na 45 Urodziny i Pudełko na Zaproszenie

Witajcie kochani. 
Znacie to uczucie, kiedy macie już ten idealny wymarzony prezent urodzinowy, ale ma format kartki A4 i trzeba go elegancko zapakować? Ja już poznałam...zwykła koperta?! Niema opcji! 
Mojemu mężowi marzył się lot paralotnią, wiedziałam, a to połowa sukcesu ;) Zbliżały się jego urodziny i trzeba było ten voucher jakoś opakować. Papierów z paralotnią nie znalazłam, ale jako, że jest miłośnikiem górskich wycieczek, militariów i wszystkiego co się z nimi kojarzy, wybrałam właśnie taki papier, który jest powiązany po trochu, ze wszystkim co lubi. I tak voucher zyskał tematyczne opakowanie, a i kartka również do kompletu powstała. 
Pozdrawiam cieplutko :)





7 komentarzy:

  1. Hi Ewelina your makes are stunning. I love them both. Take care. Hugs Jackie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha! niezły wyczyn! :) śliczne baloony! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny komplet! Trudno jest zrobić męską kartkę, ale Tobie udało się znakomicie!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super po prostu super i tyle w temacie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały komplet, świetnie udało się skomponować z upodobaniami męża, faktycznie ciężej zrobić kartkę męską obfitą w dodatki, a to wyszło super.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie i bardzo pomysłowo, to wspaniały komplet!
    Miłej niedzieli Ewelinko :)

    OdpowiedzUsuń