Moje Małe Dzieła

Moje Małe Dzieła

Translate

czwartek, 3 października 2019

Mój dom - Moje szczęście

Witam serdecznie.
 Jednym z zadań na ostatnim Mintay Party było zrobienie domu z papieru.
W moim domku mieszka moja córka, jak widać na zdjęciach poniżej. Można było dać dowolne zdjęcia, a ja wybrałam właśnie te. Domek wykonany jest z papierów Mintay Old Manor i to będzie kolejna pozycja obowiązkowa na mojej liście zakupów w najbliższym czasie.
A tymczasem zapraszam do obejrzenia galerii. 






8 komentarzy:

  1. Hi Ewelina this is stunning. Take care. Hugs Jackie

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna "robótka", trzeba dużo talentu do takich miłych małych wydawałoby się drobiazgów!

    OdpowiedzUsuń
  3. Praca pełna detali. Piękny domek ☺️

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny domek, a w nim śliczne dziewczyny :D
    Praca wymagała dbałości o najmniejszy szczegół, podoba mi się bardzo :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam Ci się, że zawsze, kiedy wchodzę na Twój blog, to nie wiem co napisać. Tworzysz tak piękne kartki, że aż dech zapiera. Naprawdę podziwiam, bo wyobrażam sobie ile cierpliwości trzeba mieć :) No i zmysłu artystycznego ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. I cóż ja mam napisać tym razem :) chyba tylko to że to kolejna super praca. Brawo za pomysł, uważam że w 100 % udał Ci się :)
    Pięknie i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń