Moje Małe Dzieła

Moje Małe Dzieła

Translate

środa, 9 października 2019

Serce na Dzień Chłopaka

Witajcie kochani.
Cieszę, że do mnie czasem zaglądacie. Dziś przychodzę do Was z pomysłem na upominek z okazji Dnia Chłopaka. Jest to drewniane serce, z całym mnóstwem dekoracji, które możecie zrobić nawet sami w domu, wszystkie materiały oraz instrukcję jak wykonać taką pracę znajdziecie na stronie dekolo. Serduszko jest wykonane w całości z artykułów dostępnych w ich sklepie.
Zapraszam serdecznie.





11 komentarzy:

  1. Wow Ewelina this is stunning I love it. Take care. Hugs Jackie

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze te prace są bardzo ciekawe. A takie serduszko dla chłopaka bardzo pomysłowe jako prezent. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł, co prawda mój raczej by nie zachwycił się gdyż woli praktyczne prezenty ale mi się bardzo podoba ��

    OdpowiedzUsuń
  4. No i bezcenne, ze zrobiony samemu prezent☺️ Pieknie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł :) taki handmade jest zawsze cenniejszy niz jakakolwiek kupiona rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mimo użycia kwiatów udało ci się stworzyć świetny męski klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna karteczka,super ozdobiona.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny pomysł , super wyszło

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł, a shaker bok jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń