Moje Małe Dzieła

Moje Małe Dzieła

Translate

czwartek, 4 kwietnia 2013

Exploding Box - Pudełko na ślub :)

Witam wszystkich:)
Dziś się pochwalę czymś, co robiłam od pewnego czasu. Jest to Exploding Box na ślub, stworzony na zamówienie. Dwie sztuki -  motyw różowy i błękitny. Dodam jeszcze, że to pierwsze moje tego typu prace:) Wbrew pozorom wykonanie takiego pudełka zajmuje sporo czasu. Wydawało się mi wcześniej, że to chwilkę potrwa i będzie gotowe ;) Do wieka pudełka robiłam trzy podejścia, za trzecim razem dopiero wyszło, takie jak być powinno ( ale nic się nie zmarnowało;) - papier został na scrapki i ścinki ). Dekoracje na wieko zrobiłam z wstążki w kwiaty , sztucznych kwiatów i z ptaszka ze styropianu. Całość utrzymana w tonacji ślubnej. Napisy w pudełku są częściowo moje, a częściowo z bloga "jolagg" - banner z boku bloga.
Inną historią jest tort...Nigdzie nie znalazłam "kursu na tort", więc powstał metodą prób i błędów - starałam się go zrobić, jak najlepiej potrafię :) Wykorzystałam papier biały, kolorowy, aplikacje, diamenty, sztuczne kwiaty, wstążki oraz perełki. A oto efekty...
Życzę miłego oglądania i pozdrawiam :)
torty do exploding box
torty do exploding box


torty do exploding box

tort błękitny

tort różowy

wieko na pudełko błękitne

gotowy exploding box -błękitny

gotowy exploding box -błękitny

gotowe pudełko ślubne

wieko na pudełko różowe

gotowe pudełko ślubne

gotowy exploding box -różowy

miejsce na pieniążki ;)

gotowy exploding box -różowy

data ślubu i imiona

wiersz

miejsce na podpis

26 komentarzy:

  1. Śliczne i bardzo bogate w detale prace, pełne niespodzianek. Włożyłaś w to Ewelinko dużo pracy. Myślę, że młoda para będzie zachwycona. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się będzie pudełeczko podobało:) dziękuję ślicznie:)

      Usuń
  2. prześliczne ,jestem zachwycona masz talent moje dziecko,buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello, your boxes are fwonderfull of your follower.
    Visit my blog,
    http://guillermorcillo.blogspot.com.es/

    Best Regards

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much. I also will visit your blog. Have a nice evening ;)

      Usuń
  4. Zapraszam Cię do mojego spisu blogów Handmade :)
    www.spis-blogow-handmade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) chętnie zajrzę na spis:) pozdrawiam:)

      Usuń
  5. Piękne rzeczy , ale raczej kobiece :-) K * Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne :) aż chciałabym zostać panną młodą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem zachwycona tym co robisz, uwielbiam takie artystyczne duszyczki jak Ty, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne torty. Wyglądają bardzo smakowicie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super prace i nie piszę tego tylko dlatego, że zaglądasz do mnie:-). Ja właśnie robię moje pierwsze pudełko tego typu i też na ślub, już mam szkielet:-), tylko środek jeszcze nie ozdobiony. I potwierdzam, nie jest to takie hop siup:-). Pozdrawiam i jeszcze raz gratuluję prac!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) tak faktycznie zajęło sporo czasu, ale warto było - oczekiwania spełnione - jest zadowolenie, a to najważniejsze ;)

      Usuń
  10. Śliczne te pudełka. Ja się nie zabieram za nie, bo przeraża mnie, ile pracy trzeba w nie włożyć. Liczy się również precyzja. Ja pewnie namęczyłabym się nad tym i niewiele by z tego wyszło. Twoje podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewelinko cóż to za cudeńka, dawno nie widziałam tak ślicznych; brak słów CUDO:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. cudeńka te twoje torciki,jak wszystko na twoim blogu,obejrzałam sobie i jestem pod wrażeniem twoich zdolnych rączek-pozdrawiam cię serdecznie-Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie - miło mi, że się podobają torciki:)

      Usuń
  13. thanks a lot:) In few days i will add banner "Liebster Award" on my blog:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super też wczoraj robiłam pierwszy raz takie pudełko, i z tortem się strasznie męczyłam nie wyszedł mi taki jaki bym chciała... może byś zrobiła jakiś tutorial ?

    OdpowiedzUsuń
  15. Ewelina. Love the boxes. Thank you for sharing and linking up on Whimsical Wednesday!

    OdpowiedzUsuń
  16. hi hun these boxes are adorable ty for sharing my blog too x

    OdpowiedzUsuń