Moje Małe Dzieła

Moje Małe Dzieła

Translate

poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Papierowe róże

Witam serdecznie:)
Po "Papierowych kwiatach", które do niedawna były najczęściej odwiedzanym postem na moim blogu, postanowiłam zabrać się za papierowe róże. Robione są podobny sposób, tylko płatki inaczej wycięte, delikatnie wykończone klejem z brokatem a na koniec pomalowane lakierem do paznokci w odcieniu perłowego różu. Tradycyjnie kokardka - zdobyłam z motywem kwiatowym w pasmanterii - z czego bardzo się cieszę:) oraz napis "Wszystkiego Najlepszego" wiszący na wstążce. Mam nadzieję, że choć trochę są podobne do prawdziwych róż ;)
karteczka imieninowa

kokardka i napis

róże

kokardka

róże

napis
Karteczka wystawiona w wyzwaniu na http://projektwagiciezkiej.blogspot.com o tematyce "kwiat róży".
Miłego oglądania:)

16 komentarzy:

  1. Różyczki sa prześliczne...cała kartka urocza

    OdpowiedzUsuń
  2. Różyczki są śliczne. Bardzo fajnie pasują te zielone listki. Kiedyś miałam takie w intensywnej zieleni. Te prezentują się dużo lepiej. Bardzo podoba mi się połączenie tego różu i zieleni.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna karteczka, taka bardzo słodziutka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne róże, bardzo ładnie sie prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kartka prześliczna myślę że będzie zachwycona ,różyczki są prześliczne

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkim bardzo dziękuję za miłe komentarze:) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne różyczki. Cała karteczka jest wesoła i ciekawe zastosowanie lakieru. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocza karteczka, różyczki bardzo udane. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. urocze są te różyczki :) dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne są twoje prace :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję wszystkim odwiedzającym :) Thanks You very much for visit:)

    OdpowiedzUsuń