Moje Małe Dzieła

Moje Małe Dzieła

Translate

niedziela, 14 kwietnia 2013

Pamiątka Chrztu Świętego



Witam po raz kolejny w moim małym świecie.
Dziś pokażę kartkę robioną na zamówienie na Chrzest Emilki:) 
Karteczka jest w tonacji różowej, kolor odpowiedni dla dziewczynki ;) Wykorzystałam w niej nowe elementy jak tekturki zakupione w sklepie plastycznym oraz kredki akwarelowe. Jedna tekturka jest pod napisem (napis z bloga jolagg) a druga w dolnym prawym rogu karki. Tekturki są przydatne dla osób które, tak jak ja nie posiadają maszynki. Co do kredek to polecam wypróbować w sklepie przed zakupem, ponieważ niektóre nie są zbyt miękkie. Dodałam też tradycyjnie kokardkę, diamenciki, serwetki oraz mnóstwo aplikacji. Wózek zrobiłam sama z papieru, aplikacji oraz różowej tasiemki. Miłego oglądania :)


kartka na Chrzest
Napis i tekturka

wózek z imieniem i data

tekturka - świeczka



wózeczek

środek

20 komentarzy:

  1. Fajnie się prezentują te tekturki. Karteczka bardzo ładna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, pierwszy raz używałam tekturek :)

      Usuń
  2. Piękna karteczka i bardzo podoba mi się ta złota data i małe kwiatuszki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło i dziękuję za odwiedziny:)

      Usuń
  3. śliczne karteczki, bardzo delikatne. pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna takie małe księżniczkowe cudeńko :)
    Ewelinko a nie chcesz czasem zlikwidować tych opcji weryfikacji? strasznie utrudniają wpisywanie komentarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam szczerze, że nawet nie wiedziałam gdzie się to kasuje... ale znalazłam - liczę, że już nie będzie problemów ;)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Twoje szkatułki też są śliczne:)

      Usuń
  6. Piękna karteczka! Emilka będzie miała wspaniałą pamiątkę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa:)

      Usuń
  7. Ślicznie wyszła, jest taka delikatna. Pozdrawiam serdecznie.
    (Ja też proponuję usunąć weryfikację obrazkową, to bardzo utrudnia pisanie komentarzy)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już załatwione z tą weryfikacją:) Dziękuję i pozdrawiam:)

      Usuń
  8. Bardzo ładna, słodka i delikatna. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. taka śliczna i delikatna,bardzo efektowna super moje dziecko

    OdpowiedzUsuń